13 september 2014 - Zarautz, Spanje
Mojito !!!
Deze foto werd gemaakt op 13 september 2014 in Zarautz, Spanje met een Canon Eos 300D Digital.
- Jeanne: Bedankt voor je mooie reisverslagen.…
- Maria: Het was ook heel leuk om…
- Henk en Ieey: Leuk dat we mee konden genieten…
- Marijke: Fijn te lezen dat jullie…
- Lilian: Was leuk om via de blogs…
Alle reacties »