Reacties
Reacties 101 - 143 van 143
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wendy | Lieffff | 13 jun. '16 |
| Maria | nou nou jullie hebben wel weer wat beleefd deze week… | 10 jun. '16 |
| Jeanne | Wat een verhaal zeg. Blij dat alles goed is gegaan.… | 10 jun. '16 |
| Haagies | Er is maar 1 pad. maar iedereen loopt verspreid. Tot… | 4 jun. '16 |
| Haagies | Jaren geleden dat ik ZO moe geweest ben. Echt kapot | 4 jun. '16 |
| Maria | wat een toppers zijn jullie, goed voor de conditie… | 3 jun. '16 |
| Wendy | Deze foto is zoooo mooooi | 2 jun. '16 |
| Maria | wat een mooie foto,s en wat een uitzicht daar op die… | 2 jun. '16 |
| Mariëtte Daniels-Meyer | Zal Bikkel de 1e hond zijn die de klim voltooid heeft?… | 2 jun. '16 |
| Wendy | Awww superleuke foto! | 30 mei '16 |
| Wendy | haha heel tof! | 19 nov. '15 |
| Wendy | Hou ook van jullie <3 | 21 sep. '15 |
| Wendy | Charmant hahaha | 21 sep. '15 |
| Wendy | Wow, heel mooi! | 11 sep. '15 |
| Ineke | Ik dacht dat je een snor gekweekt had, Lilian vind… | 3 dec. '14 |
| Haagies | Ja Wendy, niet de fraaiste foto. Maar wilde laten… | 3 dec. '14 |
| Henk en Ieey | het is dus mooi geweest, gelijk hebben jullie lekker… | 3 dec. '14 |
| Wendy | Ziet er goed uit! | 3 dec. '14 |
| Wendy | Hahaha lijkt net alsof je over je nek gaat mam ;). | 3 dec. '14 |
| Ria Mandjes | Erg leuk om die processime te maken. Het doet je inderdaad… | 16 nov. '14 |
| Wendy | Pfoe, jullie kleur. Jaloerssss. | 16 nov. '14 |
| Wendy | Aw, schattig :D | 16 nov. '14 |
| Wendy | Cool :) | 3 nov. '14 |
| Wendy | Supermooie foto! | 3 nov. '14 |
| Wendy | Hele mooie foto! | 9 okt. '14 |
| Gerdjan | Proost! | 23 sep. '14 |
| Haagies | Ik heb nog nooit zo vaak de camper schoon gemaakt… | 18 sep. '14 |
| Wendy | Zelfs op vakantie ng volop aan het poetsen die mutti… | 18 sep. '14 |
| Henk en Ieey | Prachtige plaatjes komen voorbij en twee mensen die… | 17 sep. '14 |
| Wendy | Hahahaha geniaaal dit | 17 sep. '14 |
| Wendy | Hahahaha | 17 sep. '14 |
| Wendy | Oe lekker! Wij hadden afgelopen zatrdag mojito dagje,… | 17 sep. '14 |
| Wendy | Leuk :D | 17 sep. '14 |
| Henk en Ieey | Ziet er weer leuk en lekker uit. En je kunt prachtig… | 14 sep. '14 |
| Gerdjan | Haha, kijk der gaan! | 14 sep. '14 |
| Jeanne | Hallo Allemaal. Ziet er goed uit. Ja die kikker he!… | 6 sep. '14 |
| Wendy | Macho man | 5 sep. '14 |
| Wendy | Dat oortje van Bikkel blijft schattig he :D. | 5 sep. '14 |
| Wendy | Wel gewonnen toch?? | 26 sep. '12 |
| George & Frieda | In elk geval zijn jullie in beter weer terecht gekomen.… | 17 sep. '12 |
| Ria Mandjes | Wie boekt er nu ook een wintersportvakantie als je… | 4 mei '10 |
| George & Frieda | Hallo luitjes, Gerard dit is een verjaardag die je… | 3 mei '10 |
| Gerdjan | Jullie doen toch iets verkeerd, hier is behoorlijk… | 30 apr. '10 |

- Jeanne: Bedankt voor je mooie reisverslagen.…
- Maria: Het was ook heel leuk om…
- Henk en Ieey: Leuk dat we mee konden genieten…
- Marijke: Fijn te lezen dat jullie…
- Lilian: Was leuk om via de blogs…
Alle reacties »